Rensar datan på bilder!

Har över 2000 bilder på datan, känner att det är dags att rensa! Något som aldrig försvinner är min "Me&Love"mapp! Det är en hel mapp med bilder på mig och mina vänner. Sen är det mappen "7,8&9E" som inte heller försvinner! Där samlar jag alla bilder på klassen jag går i just nu, tänker aldrig slänga någonting därifrån! Har kvar allting. Fjortisbanden vi gjorde till stilbytardagen, alla lappar vi skrivit på lektionerna i sjuan och våra fina "Miss Volleyboll" band från volleyboll-turneringen i slutet av höstterminen ;)



Haha, nu glömde jag bort att jag bloggade under tiden! Nu har jag rensat, fett duktig jag är! :D Nu har jag endast 399 bilder på datan. Och idag rensade jag mina 2040 mail också! Shit, dehär är en riktigt skön dag alltså! Om det inte vore snö och is ute hade jag fan dragit ut på en springtur just nu! Fast har ju dock varit ute och gått i en timme idag, det var skönt! ;)

Känner mig faktiskt riktigt redo för skolan imorgon, få träffa alla vänner igen!
Och herregud vad jag tänker skärpa mig nu!
Tänker sitta inne varenda dag och pluggapluggaplugga!
Hur många gånger har jag sagt så förut..? ;)

Här har vi pisskolan, haha! Inte så stort fan av min egen skola, men det är väl inte så konstigt? ;)
Tycker dom flesta lärarna bara är där för att ha någonstans att vara liksom. Men det finns faktiskt lärare som är helt underbara! Dock har ju dom flesta slutat, buhu :(

Vi saknar dig, Thomas!!!!!! :(


Kommentarer
Postat av: Emilia

Både snygg-Thomas, gympa-Thomas och kjell... Då vore skolan värd att gå till ;D hahah,

2011-01-12 @ 19:43:47
URL: http://emiliaholkedahl.blogg.se/
Postat av: jennpenn

emilia du får inte glömma wilke för i helvete! :o

2011-01-13 @ 17:33:52
URL: http://soetcitrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0