Underbara 24 timmar med min lillebror!

Igår sov Victoria hos Andreajag och Jesper hade hela undervåningen för oss själva *pust*  Haha nej jag skoja bara ;)

Men vi låg i sängen och kollade på miljontals program på sexan, älskar sexan på natten! Är bästa serierna då! :D
Vi kollade bland annat på Seinfield, Two hand a half men, Scrubs, Simpsons, Skål, Våra värsta år och massa mer..! ;)

När klockan närmade sig halv tre började vi bli smått hungriga så vi planerade vääärsta grejen för att gå upp och hämta en varsin sockerkaka, haha! :D
Vi lyckades tillslut, efter att vi massa gånger fått springa tillbaka ner när vi fått en skrattattack i trappen. Vi ville ju inte väcka mamma och pappa! :O

Vi fortsatte kolla på tv och sen gick Jesper in på mitt rum och la sig. Själv fortsatte jag kolla på tv och somnade tillslut i min systers säng.

Jesper tvingade mig också att ställa klockan för han ville ha lunch idag, mamma hade gjort en jättegod "gryta" som han längtade till!
Så jag ställde klockan på elva, sen gick vi upp och käkade lunch och.. gick till badhuset?!

Första gången jag är där på fritiden sen olyckan i femman. Herregud!
Men jag badade med honom i ungefär en och en halv timme, sen drog vi upp. Vi skulle mötas utanför efter att vi bytt om och bastat och så. Jag satt där ute i evigheter och väntade på honom.
Tillslut, efter typ tjugo minuter kommer han ut i badkläder?! :O

Då hade hans klasskompis kommit dit och Jesper ville bada med honom? :O
Jag suckade bara och gick hem igen..

Har aldrig varit så mycket med min lillebror som jag varit dom här senaste 24 timmarna. Och det känns bra att få så bra kontakt med honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0