Anders Behring Breivik dödade mig?

Godmorgon på er, allihopa! ;)

Inatt drömde jag värsta mardrömmen, jag drömde om att Anders Behring Breivik hade brytit sig in i mitt hus och att han letade efter mig i hela huset. Jag hade gömt mig i mamma's walk in closet och satt där bakom alla kläder.
Tillslut hörde jag hans andetag utanför garderoben, så jag höll andan och satt helt stilla.
Han hittade mig ju tillslut, av någon sån här dum anledning att foten syndes eller något sånt där. Ni vet som i dåliga skräckfilmer? :P

Så ja, i min dröm dödade Anders mig.
Och jag vaknade upp runt halv fem på morgonen och kunde inte somna om.
Då gick jag och la mig i min lillebrors rum.
Han är fan modigare än mig, höhö.
Har ni nånsin haft någon helt sjuk dröm som ni vill berätta om?
Skriv i kommentarsfältet eller maila till [email protected] !

Den roligaste/sjukaste drömmen jag läser får en länk eller något sånt ;)

Kommentarer
Postat av: stinaberit

Mkay. Var glad att du drömt om han iaf en gång. Inatt drömde jag min fjärde.



Första: Min familj tog hand om honom under häktningsförhandlingarna. Slutade med att han bytte kläder till byggarbetare och sköt ihjäl hela min familj.



Andra: Han skjuter ihjäl barn på det dagiset jag jobbade på i Norge. Även min bästa vän.



Tredje: Han går utanför mitt hem och väntar på att jag ska komma ut eller gå förbi ett fönster. Varje gång jag smygtittade siktade han med pistolen mot mig.



Fjärde och sista: Jag gick runt i Oslo med två vänner. Helt plötsligt ser jag ABB i sin manifest-kostym sitta & prata med några. Han hade rymt från fängelset. Jag försöker springa därifrån, men det går inte att springa. Sen ser jag hur han ställer en stor fet bomb bakom mig, och DÅ kunde jag springa.



Tror jag har läst för mycket nyheter om den här jävla snubben, alltså... :((

2011-08-11 @ 10:11:03
URL: http://stinaberit.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0