Detta fält måste fyllas i.

Hej där, alla fans ;)
Kommer ni ihåg den repliken från Rosa-filmerna?! :D

Nu sitter jag här i min husvagn, har precis laddat ner Micke & Molle, ni vet den där gamla disney-filmen? ;)
Jag är en riktig disneynörd och brukar tillochmed ha massa disney-maraton hemma i min ensamhet.. söt jag är!

Nej då, men jag ska snart fixa iordning lite té och en hårdbrödmacka och kolla på den filmen! :D

Annars har det inte hänt mycket, det har bara varit en chill kväll med min syster.



Imorgon kommer Tobbe, Sofia & Adam hit. Dom som vi festade med, ni vet? ;)
Vi ska sola & bada och bara ha det allmänt roligt! :D

Sen i helgen kommer Tobbe & Axel upp hit och ska stanna över helgen.
Fast denna helg blir det inte så värst mycket alkohol.
Vi allihopa känner att våra kroppar behöver vila efter att vi hållt igång non-stop sen midsommarafton.. ;)

Så nu blir det att käka mycket tonfisk & nyttigheter för att få bort alla kalorier från ölen!
Tonfisk? nejtack.. usch :O

Visste ni att EN starköl är lika mycket kalorier som 12 köttbullar?! :O :O :O :O
DET ÄR SANT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0