ett hej från jennie!

HEJSAN, nu skriver världens bästa Jennie! ;)
har suttit ett tag och fixat lite med Josefine's nya header, hon har inte riktigt sett hur den ser ut än, men hon brukar bli glad så får hoppas på det den här gången också! xD hihiih :)

nej, puss på er!! :D
/ Jennie



ps, jag älskar dig josefine Wiklund.
min älskade fina vän, som jag måste stå ut med
i yttligare 3 år på gymnasiet :( *jag hoppas alla lider med mig*

ironi dock! jag kunde inte önska mig nånting bättre än just
det! knivsta måste stå ut med oss  3 år till! dom blir
aldirg av med oss MUAHAHAHAHAHAHA!

aja, jag älskar dig josefine.
och hoppas messsssst att vi ses på måndag.
saknat dig min lilla pussgris!


Kommentarer
Postat av: jennpenn

din idiotttttaaaaas!

vart får du alla miljoner besökare ifrån? :(

2011-07-29 @ 20:41:54
URL: http://elftejanuari.blogg.se/
Postat av: Josefine Wiklund

åh, älskling.

du är underbar. vi ses på måndag! <3

jag älskar dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0