Ett vanligt inlägg!

Kanske skulle slänga upp ett skriftligt också, eller vad säger ni? ;)
Ni kanske är trötta på mina inlägg, för dom brukar oftast spåra ur, och jag förstår er! Men det är jag :D

Idag har jag inte gjort så mycket, mamma väckte mig klockan 10 eftersom att hon tycker att jag inte ska sova bort hela dagen. kärring tänkte jag nästan alltså. Men nej, jag älskar min mamma ♥

Och hade hon inte väckt mig hade jag fortfarande sovit nu! Så tack för det iallafall! :D

Sååå, vad ska man göra idag?
Jo, Tobbe, Adam & Sofia är ju här, så jag ska träffa dom lite senare! Har redan varit och träffat Tobbe.
Sofia kom förbi ett litet tag också, men hon skulle duscha med sin syster!
Adam har jag inte hunnit träffa än, han satt inne i Sofia's föräldrar's husvagn!

Har inget viktigt att skriva, så tänker sluta där ;)

PUSS PÅ ER


ser ut som en jävla pungråtta just nu så ni får en gammal bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0