"Gamla som alltid"

Fick en kommentar om mitt förra inlägg, det som stod var " gamla som alltid ".

Då vet ju inte riktigt jag hur gammal du är, som kommenterade. Men om 22-24 är gammal för dig så kanske du läser fel blogg? :)

För en tjej i 16års-åldern tycker inte jag att 22-24 är speciellt gammalt att umgås med?

Dom är roligare och bra jävla mycket mognare än alla i min ålder.
Det är anledningen till varför jag inte umgås så värst mycket med yngre människor när jag inte är hemma i Knivsta.
Umgås man för ofta med en ung åldersgrupp får man ju tillslut en psykos. Omogna människor är ingen höjdare ;)
Men förlåt mig, kära läsare. Om du tycker att jag umgås med liiite äldre killar än mig själv. Ska genast bättra mig! haha..
Get a life.
Och alla ni anonyma kommenterare, fuck off. Ni är så jävla omogna så jag skulle kunna skjuta varenda en av er. Vad är det för vits att kommentera anonymt? Jag tar inte åt mig av kommentarer som kommer från människor som inte vågar stå för det.
Så gå och dö typ, eller åtminstonde skaffa er ett liv? ;)







Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt rätt härligt inlägg! /Jocke på taket :-)

2011-07-17 @ 16:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0