Gårdagen

Igår var det ännu en lyckad kväll.
Runt sju eller så gick vi ner till stranden för att träffa gårdagens folk. Vi satt och babblade och hade kul. Efter någon timme gick vi till deras husvagn och spelade ölspelet. Vi var 14 st, därav 3 tjejer. Ni kan väl nästan tänka er hur mycket dom ville att vi skulle dricka? ;)

Iallafall, vi spelade ölspelet tills alla blev lagom lulliga, sen gick vi ner till kareoken som höll på nere i resturangen.  VILKET DRAG DET BLEV NÄR VI KOM!

Tobbe & Stefan gick upp och sjöng Barbie Girl av Aqua, aspackade. Ni kan ju tänka er hur det lät! :D
Senare gick Stefan upp själv och sjöng Bed of roses av Bon Jovi.
Det var inte ett torrt öga i publiken och jag lika som alla andra stod och grät! Han hade en underbar röst när han väl sjöng seriöst.
Det var ingen som ville att han skulle gå av scen och han hade sån jävla scenkänsla!

Bra gjort, Stefan <3

Efter det gick vi tillbaka till husvagnen och fortsatte spela. Vi satt där i stort sätt hela kvällen.
Men jag gick och la mig ett tag. I ett tält?
Vems tält det var vet jag inte riktigt. Fast det var ju folk som vi var med hela kvällen. Det visste jag!

Vaknade runt halv ett av att Robin skulle lägga sig, och jag sov precis bredvid hans plats.
Så jag vaknade av att han typ nuddade min rygg med hans rygg så jag klev upp och gick tillbaka till dom andra. 
Vi umgicks ett tag till och jag drog hem runt ett. 

Tack för ännu en lyckad kväll, men det slutar inte här.
Nästa helg kör vi igen. 100 % galnare!! 

 
här har vi Dennis & Arga Pannan (Robin i tältet)! Tror att det är Johnny's arm där också!


Tobbe & Stefan. Barbie Girl!
Tobbe i blå tröja.


Kommentarer
Postat av: Anonym

gamla som alltid

2011-07-17 @ 15:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0