Godmorgon osvosvosvosv....

Jag har ju redan släppt ett inlägg med alla bilder jag tog igår, men tänkte förklara lite om gårdagen också.

Efter att vi alla hade käkat åkte jag & victoria med Robin & Emil och köpte lite mat till idag och så, efter det drog vi till husvagnarna (som fett coolt nog hamnade precis bredvid varandra!)

Satt där och chillade ett tag, började med ölspelet och så, när det slutade med att Tobbe bara satt i underkläder  kände vi att det gick lite i överstyr så vi slutade med det och satt och snacka skit istället.

Kvällen gled iväg och vi gick ner och kollade lite trubadur, käka lite fyllemat och gick tillbaka till husvagnen igen.
Ringde massa folk igår också ser jag på min telefon nu såhär på morgonen.. haha (a)
Sorry om ni tvingats fyllesnacka med mig <3

Det är inte så mycket att skriva, vi körde 100% och skålade inte för annat än nykterheten.
Men ikväll(!!!) kör vi 1000% hårdare.

tack för igår, vi ses ikväll!


haha omg vilken bild. såhär sliten ser man ut just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0