Hemma i knivsta!

Hej där alla söta bloggläsare! ;)

Nu är jag hemma i Knivsta igen, stannar till senast onsdag. Så åker jag upp till Rullsand igen! 
Igår var nog skönaste på länge. Fast jag inte var med riktigt lika länge som alla andra.
Försvann in i först ett tält.. sen en husvagn.. Var dock inte ensam ;)
Ja på tal om det, idag tog det slut mellan mig & min kille.
Jag tyckte om honom, verkligen. Men orkar inte ett förhållande nu. Det går inte i mitt liv just nu. Har helt fel livsstil :( Inte för att jag klagar, jag mår bara bättre när jag dricker och är omgiven av en massa folk hela tiden!
Orkar inte leta upp min USB-sladd just nu så det blir inga bilder från igår än.
Visserligen blev det inte lika många som dom andra dagarna, eftersom att jag som sagt inte var ute bland folket lika länge som annars ;) Som sagt, jag klagar inte..



Kommentarer
Postat av: Anonym

du klagade ju på dom som drack alltid?

2011-07-24 @ 22:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0