I'm back!

Åh fyfan alltså.. Nu säger jag att jag är tillbaka på denna bloggadressen. So you know!
Så alla ni som läser min blogg på nattstad.. sluta med det!
Jag är tillbaka här och stannar antagligen ett jävla tag! Hoppas jag iallafall.. ;)

Kommer självklart att ha kvar min gamla blogg, som jag hade kvar denna. Det är alltid kul att läsa igenom sin gamla blogg lite då och då.

Därför tar jag inte bort mina gamla inlägg här. För då känns det så jävla mycket som att man börjar om från början. Och det hatar jag!

Nu ska jag läsa igenom denna gamla blogg.

Som ni kanske ser så har jag en väldigt gammal header för tillfället, men det är endast för att jag inte har orkat fixa någon! Har även en gammal design, men allt detta ändras senare förhoppningsvis!

ÖNSKA MIG LYCKA TILL MED ATT BLOGGA HÄR NU DÅ.


väldigt vacker bild på väldigt vacker människa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0