Kollat film!

Hej igen, alla ni underbara läsare! ;)

Nu har jag precis kollat färdigt på en film som heter Kommissarien & havet.
En riktigt bra film om ni frågar mig. Blir dock jävligt irreterad på den sämsta dubbningen. Om skådisarna ändå är svenska, varför dubba filmen? :O En fråga från mig bara..

Annars är den riktigt bra, den gick på tv förut. Kanske ni kommer ihåg? På söndagar klockan nio eller något sånt där!
För två år sen gick den ungefär. Gillade den redan då!

Ska inte babbla så mycket om den. Men den rekomenderas starkt iallafall! :D

Ska nog ta en macka eller nånting och kolla på en till film.
Söndagar är slappa dagar ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Den filmen är jättebra! Kolla min blogg :P

2011-07-17 @ 22:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0