Krångel med lunchen

Bad min lillebror cykla ner till resturangen och köpa hem lite nudlar så jag kunde äta lunch.
Javisst sa han och cyklade ner.
Ringde fem minuter senare och sa att det inte fanns nudlar. Så fråga han om jag skulle ha en panpizza istället. Visst, säger jag.

Två minuter senare ringer han upp igen. Då finns det ingen panpizza heller.
Slutade med att Jesper fick köpa den allra sista Pirogen till mig. Som jag dessutom råkade värma lite för länge. Nu är den hård och äcklig.

Men jag sitter och kämpar i mig den nu. Trevlans..

Vi får se vad jag hittar på senare. Hoppas fan det finns något roligt på gång!

Ska inte tråka ut er.
Ännu ett onödigt inlägg.


Kommentarer
Postat av: Josephine

Ja! De är en av mina favoriter med henne.

Jag mår helt okej idag, ska jobba snart och har ingen lust med det -.- Själv då? :)

2011-07-14 @ 16:28:14
URL: http://josephinelouise.blogg.se/
Postat av: Josephine

Okej, va kul! Gillar också den faktiskt :)

Åh härligt! Nu är jag äntligen hemma, ledig i två dar så det är toppen. (:

2011-07-14 @ 22:37:04
URL: http://josephinelouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0