Med tanke på..

.. att jag precis börjat blogga på den här adressen igen, så kanske man får upp lite gamla läsare osv?
Så jag tänkte slänga upp en liten lista så att ni får veta lite grann!


Hur svarar du i hemtelefonen ?
Svarar inte i hemtelefonen. Men om jag gör det säger jag bara
"Hallå?"
Hur svarar du i mobiltelefonen ?
Beror på vem det är!
Ringer det mycket till dig ?
Vad är mycket?
Ringer du mycket ?
Nej
Vem ringde du senast?
Min lillebror.  
Dagens låt ?
Medina - blod e blod
Hur mycket pengar har du ?
Ingenting för tillfället, tror jag.
Senast kramat och när ?
Mamma. I fredags när jag träffa henne första gången på en vecka.  
Antal timmar sömn inatt ?
4 timmar.  
Sov du ensam ?
Nej. Lillebror & hans kompis.
Vem sov du hos senast ?
Det är nog Jennie!
Vem sov hos dig senast ?
Sabina, skulle jag tro.  
Vem vet mest om dig ?
Sabina.  
Vem vet du mest om ?
Vet inte
Vad ser du fram emot ?
Ingenting just nu.
Vad vill du ha just nu ?
Älskling här!
Snyggast i Skåne just nu?
Martin Granetoft bor väl där? snygg.
Längtar du mest efter ?
Att få träffa älskling igen.
Stör du dig på ?
Just nu, mina föräldrar.  
Vill du sova bredvid inatt ?
Älskliiiiing.
Buss åker du oftast ?
Till Uppsala
Årstid är det nu ?
Sommar? märks dock inte 
Anser du sig själv som snygg ?
Haha ibland?  
Har du varit kär ?
Ja.
Är du kär nu ?
Jag tror det.
Är du en bra partner ?
Jag tycker det, haha.  
Har någon varit otrogen mot dig ?
Ja
Har någon varit otrogen mot någon, med dig ?
Ja
Har du någonsin varit otrogen mot någon?
Nej.  
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad ?
Uppraggad, skulle jag nog säga.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast ?
Ja
Har du sett din bästavän gråta ?
Ja
Vad åt du senast ?
Korv med bröd.
Har du varit på ett party ?
Ja? haha 
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror ?
haha inte vet väl jag.  
Har du varit utomlands ?
Finland. haahahahaha,  
Var är dina syskon just nu ?
Min syster kollar på tv i andra husvagnen och Jesper gick precis ut med Erik.  
Vilken tid gick du upp imorse ?
Halv ett vaknade jag iallafall.  
Vad gjorde du kl 2 inatt ?
Satt i sängen och pratade med Jesper & Erik.
Vad är det första du gör på morgonen ?
Äter frukost.
Vad ska du göra efter det här ?
Jag vet inte.


Hahahhaa. random lista typ, men den får duga sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0