Nattblogg typ

Inte direkt natt, men klockan är några minuter över tolv.. Det räknas! ;)

Ska som vanligt sätta mig ner i sängen och kolla på massa youtube-filmer om Auschwitz osvosv.
hej jag är nörd.

Nej men på riktigt så är jag väldigt fashinerad av dessa historier och allt det där!
Älskar att läsa om det, att skriva om det osv.
Har någon av er läst Mein Kamph(stavning?)?

Det är en riktigt bra bok, som visserligen ändrade min åsikt om hela förintelsen helt och hållet.

För ett år sen såg jag upp till Hitler. Älskade hela grejen liksom. En helt vanlig medborgare, lyckades styra ett helt folk nästan. Han var så stark att han fick sin vilja igenom så stort!

Efter att jag läst den boken, ändrades min syn helt och hållet.
Jag har Hitler. Förstår inte hur han tänker. Läst boken två gånger, suttit och försökt läsa mellan raderna.
Mellan vilka rader?
Hitler var en psykopat.

"NÄHE?!"
tänker ni. Men neeeej, det trodde jag inte innan.
Han var stark, med en väldigt stark vilja. Jag avgudade honom.

Fyfan. Hur kunde jag vara så blind?

Haha jösses vilken känslosam text detta blev helt plötsligt.

Kanske jag delar med mig av något sånt här senare i tiden också!

Om jag inte skriver mer ikväll, så

godnatt på er! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0