Sämsta uppdateringen..

Sorry allihopa men har haft lite fullt upp..!

Va ju som sagt i Gävle i fredags (typ?), sen när jag kom hem träffade jag Cevin som jag inte har träffat på ett år ungefär!
Grabben har blivit jättestor & fått mörk röst nu, hihi :$

Aye, nu sitter jag och lyssnar på deppmusik och tänker lägga mig i solen om jag orkar värmen.
Har fått lite utslag på handerna typ, av värmen. Jobbigt.

Men sånt får man stå ut med när man klagat på att det regnat mestadels av sommaren ;)

Nu börjar skolan snart igen, om 4 veckor ungefär.
It sucks!

Igår hade jag en underbar kväll med underbara människor! Sitta i värmen, dricka en kall öl och bara ta det lugnt!
Det var nice!

PUSS PÅ ER


Bild från midsommar


Kommentarer
Postat av: Annie Larsson

aww tack desamma va glad jag blir ^^

du är också söt :D

allt bra med dig ?

kram

2011-07-11 @ 01:16:23
URL: http://supergirlannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0