Tack för kvällen/natten.

Igår var det trubadur nere på resturangen, så kvällen började där typ.
När jag & min syster var påväg ut därifrån och skulle sätta oss utanför och dricka öl osv var det några killar som ba " Hej! Är ni påväg hit eller? ;) "
Va inte på sånt humör så vi sa nej och gick vidare. 
Senare på kvällen stötte vi ihop med dom igen, då gick dom bakom oss och ba " Kss kss kss kss ". Ni vet man gör till katter? :O
Dryga killar tänkte vi och gick vidare.

Sen träffade vi på en tjej som vi började babbla med, hon var skittrevlig! Sofia hette hon, och hon hjälpte oss att leta efter lillebrorsan som skulle hem.

Efter det skulle vi med och träffa hennes kompisar och fortsätta festa på stranden.
Självklart så var ju hennes kompisar just dom killarna vi hade stött ihop med hela kvällen!

Dom var trevliga iallafall och sen gick vi ner på stranden. Vi badade osv. Skitroligt!

Sen såg vi en brasa lite längre bort, så vi gick dit. Där satt det ännu fler människor, ungefär lika många som vi var.
Tillslut satt vi där, 25 pers runt en brasa.
Har träffat så jävla mycket roliga människor inatt så det är helt sjukt!

Kom hem runt 4 imorse och gick och la mig direkt.

Det var min kväll.
Tyvärr var det så mörkt, så tog inga bilder.

Kommer inte ihåg allas namn. Men vill mest tacka:
Fia (Sofia), Gustav, Filip, Johnny, Margrit, Tobbe, Victoria (syrran), Armbågskillen (Fredrik, tror jag han hette), Dennis, Wille & alla andra som jag inte kommer ihåg namnen på!

Gustav & jag satt i stort sätt en hel timme och snackade om förhållanden.
Att tjejer är så jävla jobbiga och tjatiga osvosv.
Hatar tjejer </3 haha..

TACK ALLIHOPA! IKVÄLL GÖR VI DET ÄNNU BÄTTRE!


bild tagen från google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0