Tar bara dom 3 seriösaste frågorna

Nils frågade: är du nöjd med din kropp?
vad vill du bli "när du blir stor"? :)
Svar: Jag har en del förändringar jag skulle vilja göra på min kropp. Vill t.ex gå ner i vikt, förstora överläppen & kanske en bröstoperation när jag blir lite äldre ;)
Kjamkjam frågade: vad tycker du mest om på dig själv?
vilka bloggar läser du? alltså små och stora.
vilka har du varit kär i?
sett en egenskap på alla dina vänner.
Svar: Det jag tycker mest om på mig själv är nog min personlighet om jag ska vara ärlig. Jag är trevlig mot nästan alla, hihi :D
Dom bloggarna jag läser är Paow, Kissie's ibland, min vän Jennie's och en tjej som heter Josephine! Det är dom jag följer dagligen typ!
Kärlek är ett väldigt svårt ord, men dom som jag verkligen har varit kär i det är nog Metin & Simon.
Det är väldigt svårt att sätta en egenskap på alla mina vänner, det är ju en del..! ;) Så jag hoppar den frågan!
Anonym frågar: Konstig fråga, men hur ändrar man texten till något annat så det inte står kommentarer.
Kan du inte göra ett inlägg om hur man gör små roliga detaljer till sin blogg?? <3
Svar: Det är lite svårt att förklara såhär på måfå. Men det är jättelätt.
Kan göra ett snabbt inlägg om det nu på en gång, om ni vill? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur stora Bh ar du?

2011-07-21 @ 13:30:50
Postat av: Nils

Varför vill du tors silikon bröst? För att få dem fasta, större? För du ser ut att ha både fasta och stora

2011-07-22 @ 02:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0