Två veckor sen vi sågs..

Känns inte bra. Känns ensamt & tomt.
Tycker inte om den här känslan när vi inte ses. Hatar att jag inte får känna dina armar runtom mig när vi ligger och tittar på film. Saknar ditt skratt och din oseriösa humör.

Vi ses snart igen. Men det känns ändå som en evighet. Jag saknar dig så jävla mycket, älskling.

Jag vet inte ens vad jag ska skriva, skulle kunna skriva ner alla mina känslor för dig, men det skulle bli en hel jävla bibel.
Jag tvivlar inte på oss för en sekund. Visst, det har varit lite osäkert dom här två veckorna. Men jag har aldrig tvekat.

Vi kommer klara det om vi bara vill.
 Och jag vill. Jag vill ha kvar dig upp till 100%!

Så vi kämpar, vi får ta det som det kommer.
Tack för att du finns.
Jag älskar dig, Christoffer Larsson <3


Kommentarer
Postat av: Josephine

Jo, väldigt :) ja på imorgon kanske. Ska ut och dansa hade jag tänkt, behöver bara lite mer pengar till det. Men de ska nog gå, får låna lite av mammsen (a). Själv då? Jag jobbar som telefonförsäljare, svårare än man tror men det går ^^

2011-07-15 @ 16:20:16
URL: http://josephinelouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0